Troligen gjorde de inte ens ONT

Praktik idag.. Kom hem nyss.. Trött, mycket siffror som hoppar i huvudet på mig.. De är ganska spännande och kolla på alla granskningar, hur företagen tar hand om sina pengar, och hur miljornerna bara snurrar runt på kontorna... Dom har skyhöga löner och tar allt på företaget, mkt intressant.. Man undrar ju hur länge dom företagen kommer att hålla... 

Tåget ifrån slussen idag, var de tok mkt folk på ..... Man stod på varandra som en mängd sillar..... 
Sen på medborgarplatsen så skulle en barnvagn tvinga sig in, själv hade jag väntat.. Hade aldrig ens försökt.. Men de gjorde hon i alla fall.... Så körde hon på en fot på en man, som stod precis vid dörren, Han skrek .... 
DE DÄR ÄR MIN FOT.. Stod han och gorma i dörren..(Troligen gjorde de inte ens ont) Hon bad om ursäkt men fortsatte att magla på sin vagn... Vid andra sidan av dörröppningen stod en "alkis" han började prata om hur han skulle amputera mannens fot på bästa sätt och skulle till och börja leta bland fötterna...
Så en sammanfattning på tåget....
Så En Sur man för mamman hade kört på honom och en Girig mamma som inte inså att de inte riktigt gick att åka med.... Eftersom att hon körde på allt och alla.. Knappt att hon kom in själv, Och En alkis som började gnälla om fötter och sååå..
Allt de på bara 3 stationer.. Men snälla.. Jag ger upp... 

Ne nu ska jag vänta på min kärlek.. Han kommer snart.. :)

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha. Ja många skumma människor finns det! =S

2008-03-19 @ 15:18:23
URL: http://moranna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0