Tittade upp medans Odenplan passerade

Hallå där..
Tisdag idag... Yea.. Och som vanligt en massa roligt folk att sitta och lyssna på tåget, ja, till och med så att jag åkte en station för mycket för att de var så intressant ämne.. Tyvärr.. Jag hade tankarna på helt andra saker än vad jag borde eftersom bussen redan hade fastnat i trafiken, vilker resulterade i att redan var sen. Men men... Jag blev grymt besviken när jag insåg att dörrarna stängdes för att åka vidare och medans jag tittade upp så såg jag Odenplan passera.... Tror du jag var nöjd då??. Nja inte så värst... 
Men jag fick sitta och lyssna på en 19 årings samtal med en anna tjejkompis som satt och pratade om hur perfekt en kille var som hon precis hade träffat. Han var Lååång snygg brun, blå ögon,, Ja, du vet.. allt de där som en kille ska ha...  Samtidigt som hon snabbt satt och blädrade igenom sin tidning.. Men snälla.. Först pratade hon för hela tåget och sen prasslade hon en massa med den där tidningen som hon inte ens läste ur, hur ska du ha de flicka... Jaja.. väl framme vid skolan så smög jag in för att sätt mig.. Men de var svårt att vara diskret när de typ var halvklass i skolan idag.. Så läraren såg mig och hälsade glatt och gav mig tentan tillbax.
De gick bra, behöver komplitera en del, men men de kan jag överleva med.. De är bra att jag får lära mig den där fodemissionen trots allt, hur tråkigt de än är..
Var förbi banken på vägen hem och betalade hyran  och insåg att de blev inte en miljon över den  här månaden heller.. för hade jag blivit de.. Ja,, då hade jag känt mig nöjd, men tyvärr blir man ju inte miljonär på att plugga.

Hoppade förbi på jobbet i Gamla stan för att ta mig en bit lunch.. Men efter att ha suttit där en timme och folket barra rullad in för att äta så flyttade jag på mig för att överlåta min plats till tre killar som skulle äta lasange. Så jag tog med mig mitt plugg för att åka vidare hemmåt.. På bussen var de en dryg väg så jag orkade inte bry mig på damen som lätt som en ko bakom mig eller ungarna som spelade sjuk dålig musik...
Väl hemma.. så ligger jag i våran säng för att samla krafter för att plugga vidare.. Japp Ekonomi styrning..
Så ha de bäst om ni är ute i de soliga dock kalla vädret..

Kommentarer
Postat av: Anna

Hek gumman! Vad kul att du också har börjat skriva nu! =) Ja det blir dåligt med uppdateringar för mig! =/

Ska försöka knåpa ihop ett
körskoleinlägg i kväll då! =)

Jo då jag läser gamla inläggens kommentarer också, dom står ju med längst upp på kommentarlistan! =)

Ha det fint, nu ska jag snart hämta skrollan på dagis!

Puss o kram

2008-03-04 @ 14:31:10
URL: http://moranna.blogg.se
Postat av: Dress Like a Princess

tack så mycket :)

2008-03-04 @ 15:13:26
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: haxxaren

Ja jag hoppas på de, första photoshop tipset kommer strax, kolla in om ca 15min

2008-03-04 @ 15:15:15
URL: http://haxxaren.blogg.se
Postat av: Sofia

nee fy jag är jättetrött idag också

2008-03-04 @ 15:46:51
URL: http://sollerax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0