Ska vara där i 10 Veckor.

Japp.. Då var de Lördag ....
Hade en Tuff dag igår.. Vaknade runt 8 tiden skulle tenta kl 9.. Juridik.....  Fick rusa upp för sen åka vidare till skolan. Ingen frukost här inte.. Tyvärr... Satt 4 timmar och Tenta... Den var mycket svår... Tyvärr...
Fick skynda mig hem för att åka till min Lotus.. Där rasslade till i stallet och vips så hade tiden gått för fort igen så jag hann inte göra de jag skulle.. var bara att åka iväg för att köra bror min till Hockyn.. Åkte vidare hem för att träffa Rikard, Och äta lite... Trött som jag var.. Hade jag bara lust att sova..

Tjejerna i klassen Åker till England idag. På praktik... Ska vara där i 10 veckor.. Och Än har dom inte hittat lägenhet.. Läskigt.. Men de löser sig säker.. Hoppas jag... Jag som gillar att prata skit med dom på kvällarna när jag har tråkigt.. Kommer sakna dom.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0