Önskar att jag bara fick gråta.....

En underbar dag kan man nästan säga att de varit.. Nja inte så värst.. Har haft de bättre dagar..
Börja med att jag kom lite sent till Lektionen, och när jag väl stressat ditt, jo då säger min lärare Välkommen in eftersom att de var ju ändas 7 st på lektionen så han körde en repititon på Tentan.. IGEN..
Den lektionen var jag på förra tisdagen men men .. kan ju vara bra att höra allt om och om igen....

Malin skulle handla böcker för sin utomlans praktik så de fick bli en promenad i solen genom staden.. Underligt att man är så dålig på att hitta till fots, i sin egen stad.. Jag går aldrig i stan, utan jag Åker ditt jag ska... Men de vara Mysigt att gå med Marija och Malin för att köpa Böcker och Lunch.. De Blev varmt..

När jag Väl varit med gänget ett par timmar och bara suttit av tiden, så är de Lektion, Juridik.... Genomgång inför Tentan till Fredag... När ca 30 min gått av lektionen så Ringer de... MIN FAR... Mor min ligger på sjukan.. Hade trillat av hästen, ganska kraftigt. För när hon väl hade vaknat upp så var hästen borta och hon på Marken...
Så jag svissade iväg till sjukan för att se till hur de var med henne samtidigt som min kära bror ringde och ville att jag skulle köra honom till Hockyn... Jajaj... ska bara Checka mamman så att hon lever sen kommer jag... Väl på sjukan så satt jag där med mamma och pratade lite, hon berättade hur allt gått till och talade om att de vad MIN HÄST hade gjort.... Jajaj, En dagen är den hennes häst medans som idag, då var de helt enkelt min häst av någon anledning.... Inte lätt de där inte.... 
Väl på G Hemmåt igen för att köra bror, så ringde jag och talade om de för honom... Vad säger Ungen... JAG HAR FIXAT NÅGON SOM KÖR MIG... Jassååå.... De säger du, Tack för den......... Hade jag kunnat vara kvar med mamma..
Skulle i och för sig ändå hem eftersom jag ska ju hämta mamma och måste ha bilen då...
MEN ÄNDÅ, SNORUNGE.................
De som var trevligt med att jag åkte hem var att jag fick sitta med Anna och prata lite, hon åkte samma tåg hem....  Fast jag helst av allt hade önskat att jag bara fick Gråta ut, hur mycket ska man orka....
Å. den där förbaskade Tentan i morgon sitter i halsen på mig oxå... Lalala.. får gör de bästa utav situationen...

Å, Rikard han jobbar när jag just nu bara skulle vilja ligga i hans famn för att få lite Kärlek..

Men men, Huvudsaken är att mamma mår huffsat, tror jag.. Har dock inte rönkas Ännu.. men hon blir nog stel ett tag och jag får ta hand om MIN häst själv ett tag Framöver...

Ska sätta mig och Plugga lite.. om de går.. Just nu har jag 1001 andra saker i huvudet... Men där hamnar alla någon gång i livet.........


Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0