Hur i hela Friden Kan de komma sig??

Har precis lagt mig i sängen, ny duschad.. men fortfarande ingen Rikard.. Jaja.. han har väl fullt upp med den där Turbinen...
Men jag är i alla fall klar för sängen... Men jag har ett dilemma.. och de är att jag köper shcampoo och balsam... Medans jag och Rikard använder båda två shcampoo och ändas jag använder balsam.. Men hur i hela friden kan de komma sig att Balsamet alltid är slut först.?? BIG PROBLEM... inte så värst kanske... men de är ett problem som upprepar sig.. Tyvärr... 


                          image11

De var första gången jag köpte NATURELL Shampoo och Balsam Men Shcampoot Luktar Gudomlig.... Nästan så att man vill äta den.. Hur gott som helst.. 


    image12

På vårat Badrum som jag Trivs i så mycket..

Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0