Hans Kära Mor Ringde.....

Hemma igen... Mycket skönt.. Inga nötter på bussen.. Möjligen var jag de den här gången som var de eftersom jag satt och pratade i telefon hela vägen med Anna plus att de bröts typ 12 ggr.... Men skillnaden när jag pratar är att jag sänker Volymen en aning för att inte alla som sitter på bussen ska höra mig... Men sen kanske dom gör de ändå.. I alla fall när den på andra linjen inte hör allt man säger och jag måste repitera de mesta så finns de stor risk att dom andra hör allt ändå.. Hihi...
Men nu är frågan, min käresta har Jour den här veckan och jobbar i en Turbin... men han har inte varit kontaktbar på många timmar nu så nu börjar man undra hur de går för honom.. Hans kära Mor ringde även precis och ville veta i fall jag hade hör något.. Men icke..
Jag som ska/skulle till mina vänner för att leka lite.. men ska han hålla på så här så blir de inte mycket med dom.. Måtte han ringa snart... Jaja..
Ska gå ta en dusch.. och sen kanske jag kommer tillbax...

Kramar på dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0