Han skulle behöva minst 3 veckors semester

Hallå alla söta..
Min kärar Rikard kom hem till slut hade inte haft någon bra mottagning och allt hade gått bra... Han hade i alla fall fått en hel del gjort.. Å, de var ju bra. När han kom hem så satte han sig för att äta middag och han var så hungrig så han bara tryckte i sig maten.. Han är så söt.. Han orkade inte ens min sockerkaka som jag bakat till honom... men men . har han något att äta idag.. när han kommer hem.. Sen sas de inte många ord innan han somnade.. Stackarn.. Helt slut.... 
Men i morse rullade han och jag upp vid 06.00.. Mmm.. var de skönt.. Inte de minsta.. Han slängde på sig kläder gav mig en kyss för att sedan rulla till jobbet.. han är så slut, han skulle behöva minst 3 veckors semester.. Och jag väntade på Mor som skulle komma och hämta mig för att åka till stallet och mata våra hästar..
Sen var de bara att hoppa upp på Hästryggen för att rida iväg så vi fick oss lite morgon motion.. :)
De var ganska kallt men skönt.. Och Lotus var nöjd..

                                                                                


Kommentarer
Postat av: Sofia

Nee det är så jobbigt när man har tenta i något som man inte är ett dugg intresserad av. Då blir det tyvärr så att man inte pluggar heller.

2008-03-07 @ 11:16:03
URL: http://sollerax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0