Han hade GLÖMT Mig

God morgon Stockholm..............
Trött idag... Kom precis till skolan, blev en lång dag igår så jag slocknade ganska omgående när jag gick till sängs med Rikard.. Rikard han skulle ringa och väcka mig så att jag inte försov mig igen, men de gjorde han inte.. Han hade glömt.. Tack tack.. Men jag klarade att gå upp alldeles själv idag.....
Gick till bussen som en sovade människa... Satte mig längst fram i bussen för ovanlighetens skull... Satt där och lyssnade på två 18åringar som höll på att planerade sin studentfest... En av dom blev jag lite störd på.... Hon var väldigt duktig på att skryta om hur duktig hon var, jobbade som servitrice, Tjänade 10 000 i månaden + att hon fortfarande pluggade... Hon hade hand om hela stället själv på kvällarna, på ett ställe som de var 80 personer som kunde sitta och äta som hon skulle ta hand om. (då kan de inte vara ett sånt populärt stället, om hon fick driva de själv, för 80 pers samtidigt.. Ja, de är inte de lättaste... Men men.. Hon tyckte även de var mycket viktigt att prata om sin pappa, som jobbade som Dörrvakt... På Golden.. (De kändes som att kompisen hade hört de där förr) De ända man hörde var Golden Hits och Spy bar.. De var så häftigt.... Sen så blev de tyst bakom mig en stund, så sa kompisen igen, Men är inte han Sopgubbe????? Ääää, Jo de är han och är nu sjukskriven för ryggont.... Och jobbar inte alls just nu.. 

Jaha, där misslyckades hon en hel del, ena stunden var allt lyx och underbart medans andra stunden bara blev de grått... Hörde kompisen fnissa..... 

Japp... de var min bussresa... idag.. De är kul att lyssna på folk som pratar och hur dom löser allt när de blir jobbigt... 

Ska Tenta om 10 min och jag som är då fruktansvärt trött.. jag önskar att jag låg i sänge med Rikard......... 

Ps. Fick hämta mor min igår, helt mörbultad.. men endå bra.. Då idag är hon lite Öm och så.. Men hon ska bara ligga i sängen och sovvvvvvvva....

En massa Kärlek..

Kommentarer
Postat av: Sofia

Gick din tenta bra? :)

2008-03-12 @ 20:05:13
URL: http://sollerax.blogg.se
Postat av: Sofia

hm, ja vi har haft fyra tentor sammanlagt. Hade faktiskt den första tentan i juridik =)

2008-03-13 @ 18:39:37
URL: http://sollerax.blogg.se
Postat av: Sofia

Joo jag klarade juridiken precis. Vi hade sex timmar på oss och vi hade rätt många lagar, bla socialtjänstlagen och föräldrabalken.

2008-03-15 @ 11:41:52
URL: http://sollerax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0