De skulle man får göra varje dag...

Hallå hallå...
Nu har helgen gått igen.. och den har gått fort.... kan man säga......
Fredag gick väldigt fort.. Hade stallet på Morgonen med mor min, sen när  vi kom hem fick jag hunden på halsen..
Mamma skulle på kurs.. ja, sådär ja...  Men duktig var jag,.. fick städa hela lägenheten... i 8 timmar... och jag hann inte klart med sovrummet.. Men de blev mkt rent resterande av lägenheten... De är underbart... Sen kom Jonny över och vi gjorde maten Tacos.. Och kollade på Let´s dance, för att sedan bli osocial och städa vidare.. Stakars Jonny... Men de var mycket skönt att hunden var här så att man var tvungen att en paus.. Så jag och Jonny slutade med en Nattpromenad.. Mycket skönt.... Lördag vaknade jag med att Hunden och Rikard låg och kramade mig.... Helt underbart att vakna upp så, de blir en bra start på dagen,  de skulle man få göra varje dag..... Jag skulle på stallmöte kl 12, medans min kära skulle till crossbanan... Jag hade dock ingen bil så jag fick anpassa mig för att åka till stallet mycket tidigare än vad jag skulle..Men de var underbart väder.. så de gjorde faktis inget..  I stallet, Blev de en hel del förendringar... Till ganske bra, tror jag.. men de lär ju visa sig i längde om de blir de..  Lördagen gick åt till att jag och Jonny satt och tittade på Melodifestivalen.. Chockade blev vi När Carola inte gick vidare... Men men, de är en tävling.. så såna är reglerna.. Och Rikard gjorde oss sällskap och tittade på slutet...
Söndag gick fort.... Jag och Grabbarna gick på Bio "Jumper" Den var faktis helt okej. De hände lite saker... Och de  var lite fiender och kärlek... Så Den var faktis bra..
Sen var den roliga helgen slut..
Helt okej men inte gjort en sak för mkt än vad jag gjorde..... 

                    image14

                                                                                              Min Söta Lexus....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0