Då var de Måndag Igen..

Måndag.. Idag igen... Är de roligt eller?? Nja.. roligare har man haft än att sitta och ha halv ångest för en tenta som kommer på Onsdag.. i  ekonomi styrning.. Är de kul eller?? Nja..
Jag har i alla fall haft en helt okej dag för jag har varit i skolan och haft Juridik. Sen åkte jag hem en stund och satt på bussen och såg självklart en hel del underliga männinskor.. De spelar ingen roll vilken tid eller dag man åker på dyngnet, de slår aldrig fel.. De är alltid konstiga människor som rullar med samma fordon som jag åker i. ( om jag inte åker bil, för då har jag väl bara mig själv att skylla..)
Sen när jag hade kommit ifrån kollektivtrafiken gick jag upp i min och Rikards lägenhet och bara va för mig själv och började känna hur rastlös jag blev.. Stressen för att jag måste plugga och hur mycket jag egentligen inte orkade.. Ringde mamma som var i stallet och bad henne snällt att komma och hämta mig på hem vägen för att få åka med hem till mor och far och äta lite mat.. Kunde de blir bättre en tråkig Måndag kväll.. Ne..
Sen kom min kära och åt middag med oss, snackade lite skit.. :) Tills min kära Rikard inte orkade.. så vi vadrade ut ut till bilen för att åka vidare till vårat hem.. :) Underbart att få komma hem oxå ...
Medans jag sitter och skriver lite om dagen här så ligger mitt hjärta och sover brevid mig.. Han är så söt..

God natt och sov sött på er alla...



Min Kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0